Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



torsdag 13 mars 2008

Semester i Klövsjö

Resan upp i min nya sköna stol
Denna resa var farmor och farfar med och vi hade väldigt kul. Jag har lärt mig säga mamma, pappa och jag kan resa mig till stående och även vinka. Jag har 2 tänder nere och 4 uppe. Mamma tror att jag snart har visdomständer för hon tycker det kommer tänder i rasande fart.

Innan maten kom på bordet så smakade jag på ett sugrör


Vi var ut och åt på restaurang, ok inte jag men dom andra.



När alla åkte skidor fick jag vara med farmor och åka pulka, det var jätte roligt.




Mamma fick också åka skidor på denna semester.





Pappa och farfar i backen och mamma fotade.






Farmor fick slita i köket och vi andra satt och väntade på mat. Hon gjorde ett toppen jobb :-)







Kul att stå i snön, kändes som jag stod själv...








Pappa och jag när han vilar lite mellan åken.









Här var vi i Vemdalsskalet och tittade på människor, ganska lång lift kö.










Vi hade tur med vädret och jag fick ett par nya solglasögon











Inga kommentarer: