Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



torsdag 20 mars 2008

Varit på akuten

Här undersöker jag en dammig stol hemma hos oss i köket och ja vi ska byta golv så småningom.
Jag har varit på mitt första besök på Avesta Lasarett akuten och dom var inge bra tyckte mamma, för hon blev inte nå klokare varför jag bajsar så många gånger om dagen och varför jag har ont i magen. Hörde mamma och pappa säga att jag börjar bli smal, så vi får väl hoppas att magen snart blir bättre. Glad Påsk till er alla och håll tummarna att jag blir bättre snart.

1 kommentar:

gammelmoster sa...

Glad Påsk på dig lilla Julia!
Du ska se att du blir nog bra i magen snart och får tillbaka matlusten.
Kramar till hela er familj!