Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



tisdag 18 mars 2008

Kul att resa mig... Men jag mår inte så bra

Jag har blivit en riktig hejare på att resa mig och det är ju jätte roligt att vara i sängen, när jag inte ska sova och om mamma är i rummet. Annars mår jag inget vidare även om man kan tro det eftersom jag är glad på kortet. Men min mage är inte nå bra och jag vill helst vara i famnen och inte krypa som jag tycker är roligt annars.

Mamma har pratat med Bvc och vi ska höra av oss till vårdcentralen i morrn om jag inte blir sämmre i kväll då blir det ju akuten i stället. Synd är det att jag inte mår nå bra för nu är farmor & farfar hemma och tapetserar och fixar hos oss igen och när jag är pigg är det ju kul att leka och busa. Jag får vara med mormor, morfar och mamma och ta det lugnt i stället.

Inga kommentarer: