Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



måndag 31 mars 2008

Vi har varit dåliga på att blogga

Så här har det sett ut hemma med vårat bredband, försökte hjälpa till att få i gång det men det gick inte nå bra. Så vi har inte kunnat blogga men nu är det installerat. Bättre sent än aldrig, vad har annars hänt?
Vi har varit på barnakuten i Falun ett antal gånger eftersom jag inte mår nå bra. Dom har tagit prover och mamma säger att jag varit jätte duktig. Ni vet hur dom sjunger i Leksands klacken: Krigare kriga rå. Mamma har sagt att jag är en liten krigare, nu får hon äta mjölkfritt. För dom ska se om det är det som gör min mage dålig. Inte laktosfritt utan mjölkfritt. Den ni!! Ni skulle prova det är mjölk i det mesta. Men mammor gör ju allt för sina barn och jag vill ju bara ha mammas bröstmjölk, så hon avstår mjölkfritt i 14 dagar. Jag har gått ner i vikt och inte varit så pigg men det kanske vänder nu.
Orkar i alla fall krypa runt och busa lite hemma, här är jag på övervåningen. Tur att farfar har satt dit grind åt mig så jag inte ramlar ut för trappen.




Som ni ser syns mina tänder ganska bra nu, men det gör bra ont att få dom rackarna.

Inga kommentarer: