Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



tisdag 13 maj 2008

Vatten är jätte roligt

Jag gillar ju vatten och den här roliga tunnan har farmor&farfar hemma, jag hade väldigt svårt att slita mig. I går var jag, mamma och pappa till valbo och handlade på Ikea och en massa andra affärer. I dag har jag varit med mormor för mamma och pappa var på stan och handlade en ny vagn till mig och lite annat. Jag fick en för tidig födelsedags present av min moster Marie och mina kusiner med posten i dag. Jätte fina saker, mamma ska få ringa och tacka från mig.
Min helg har varit jätte bra, i lördags när det var så fint väder var vi hem till farmor&farfar och åt. Gammel farmor var oxå där. Vi hade kul och jag fick bada ute i bad balja. Sen gick mamma över till Högsveden för att jag skulle somna och för att vi skulle hälsa på mormor&morfar. Då hade vi tur och fick se mamma och pappa ta första doppet för i år och oj vad kul att se mamma plaska i vattnet. Jag gillar ju vatten :-)

1 kommentar:

gammelmoster sa...

Tre söta tjejer, alla lika glada.
Härligt att se.
Kram!