Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



lördag 24 maj 2008

Semester på Kreta

Kul att det fanns så mycket för oss barn på hotellet. Den här bläckfisken var superkul att leka vid.
Plums ner i vattnet jippi :-)

Det här var så kul så det gjorde vi om och om igen


Äter frukost på Hotellet, gott med Grekisk mat och magen har varit jätte bra. Flyttar gärna till Grekland då alla var så snälla mot mig och ville pussa och krama mig.



Badar i havet med pappa och bada är ju roligt men stranden var lite läskig när det fastnade sand under fötterna.




Här går jag på strand prmenaden i Rethymnon med mamma





Inga kommentarer: