Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



måndag 26 maj 2008

Mors dag

Vi firade mors dag hemma hos mormor & morfar, då passade jag på att fira både mormor och mamma. Så här glad var jag när jag vakande på morgonen hos mormor och fick börja leka med mina leksaker. Sen var det ju jätte roligt att busa med morfar och moster. Helgen har varit jätte bra med mamma vi har haft jätte kul hela tiden i alla fall tycker jag det som gillar att busa. Jag har även pratat ganska mycket den här helgen.

Inga kommentarer: