Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



torsdag 1 maj 2008

Fint väder och trevligt besök

Vi har haft besök av Kerstin & Birgitta, hur trevligt som helst. Mamma fick jätte fina blommor och själv fick jag ett roligt mjukt djur som är större än mig. Men jag brottas med det ändå. Det har varit fint väder och jag har fått vara ute på vår baksida och lekt i gräset. Jätte roligt att smutsa ner sig!! I går var vi och tittade på sista april brasa och oj det var spännande, så fanns det ju så mycket barn att titta på. Då ville jag upp ur vagnen och gå jag med. Men det kommer kanske snart för mamma har köpt en gå vagn som jag tränar med.

Inga kommentarer: