Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



fredag 2 maj 2008

Högsveden

I dag har jag och mamma varit på stan och hem till mormor & morfar. Träffade min moster och hon blir bara smalare och smalare. Hon har gått ner massor i vikt, sen kom pappa då gick vi till polisstation för han skulle skaffa pass precis som jag gjort. Men det var stängt så det blir nog jag , mamma och mormor som får åka.
I går hade vi besök av farmor &farfar samt gammel farmor och det var kul. Sen åkte vi ut till Mormor & morfars stuga i Högsveden, då fick pappa den här stor gäddan på ca 3 kg. Morfars håv gick sönder.

Kul inne i stugan där det finns heltäcknings matta, då går det ju så mycket lättare att ta sig fram. Sen hade mormor den här roliga korgen med tidningar som fångade min uppmärksamhet bra länge.


Det var svårt att slita sig ville inte åka hem. :-)



Inga kommentarer: