Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



måndag 5 maj 2008

Mammas första arbetsdag

I dag var första dagen som jag var i från mamma ganska många timmar, det gick ändå ganska bra för jag fick vara med min toppen mormor. Sen kom morfar hem efter golf runda och honom tycker jag om att busa med och även visa mitt humör. Jag har ju humör jag! Så jag hade en bra dag, men vi får se hur det går när det blir längre dagar för slappna av och sova det kunde jag inte fast dom var ute och gick med mig. Massor med tänder har jag nu 4 uppe och 3 nere men det är fler på gång. Sen provade mamma och pappa att ge mig välling med mjölk i går och vips hade jag diarré i dag. Så med stor sannolikhet är jag mjölk allergiker. Vi ska till doktorn på onsdag få se vad dom säger.

Inga kommentarer: