Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



onsdag 29 juli 2015

Mycket vatten i älven

Jag, M & Ivan var ut på en relativt lugn jogg runda i går. Det blev ca 6,5 kilometer & vi sprang vid älven. Det är så otroligt mycket vatten och det forsar massor. 
Vilken häftig natur vi har :)
Jag & Ivan i lugnt tempo, tänk vilken skön känsla det är i kroppen efter en jogg runda. I dag har jag Julia varit till skateparken där hon tränade i parkour ställningarna. 

Inga kommentarer: