Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



fredag 24 juli 2015

God morgon fredag :)

Så är det äntligen fredag & helg igen. Jag har arbetat 3 veckor nu sen min semester och dessa veckor har gått fort. Nästa vecka semester igen & det känns toppen. Vädret denna sommar har varit så otroligt grått, regnigt och små kallt. I alla fall här där vi bor. Man kan ju inte påverka el göra något åt vädret. Det är ju som det är men det har varit trist & nu hoppas jag snart att det vänder. 
I morse på väg till jobbet fick jag i alla fall se solen & en vacker blå himmel. :) Bra start på fredagen & helgen.

Inga kommentarer: