Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



onsdag 22 juli 2015

Godmorgon

Onsdag och jag sitter på jobbet denna tidiga morgon. Jag har förmiddags skift denna vecka och sen semester nästa vecka igen. Det blir skönt, M började arbeta i morse efter sin semester så Julia har sovit hos sin farmor & farfar i natt. Då slapp hon gå upp kl 06 & vara på fritids i dag. 

Vi var ut hela familjen och joggade lite lätt i går för Julia vill också börja springa. Ska bli roligt att höra om hon har träningsvärk när hon vaknar. Bilden här under var så fin och ordspråket är så sant, så jag lånade den. Saknar mina vänner!

Inga kommentarer: