Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



lördag 13 april 2013

Nu så...

Jag & Julia har varit till badhuset i dag och vilka framsteg hon gör. Känns väldigt bra att hon nu kan simma mer än 25 meter, hon hoppar i på djupa delen av bassängen ner i vattnet. Hamnar under vattnet kommer upp och simmar in till kanten. :) i dag övade jag ryggsim med henne och även det gick ganska bra. Men fy vad mycket folk det var i dag, berodde säkert på det dåliga vädret och att det är helg. Gillar dock inte när det är så där trångt och mycket folk.

Nu så är det dags för mysdress på även om det inte är särskilt snyggt så är det fantastiskt skönt. Detta är min favorit mysdress :) M jobbar så jag och Julia får tv soffan för oss själva och nu blir det barnprogrammet Ylvania, sagan om de tre drakarna! :)



Inga kommentarer: