Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



lördag 5 april 2014

Vilken god mat :)

I går när svärfar fyllde år så gick vi ut för att äta. Vilken suveränt god mat vi fick, vi åt på Mezzo i Tandådalen. Rekommenderas verkligen, Julia åt planka från barn menyn. Hon tyckte det var jätte gott och det vet man ju hur kinkiga barn kan vara med maten. :)
Själv så åt jag en pasta Gnochi med parmaskinka. Sagolikt god.
M tog planka och det var mört, gott kött med pommes och bearnaise sås. 
Jag och Ivan efter morgon promenad, i dag var M ut och åkte längdskidor med honom och det gick jätte bra i dag. Ivan förstod allt nu och dom åkte ca fem kilometer. :)

Inga kommentarer: