Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



onsdag 16 april 2014

Fullmåne

Har du sovit dåligt dom senaste nätterna? Det har varit fullmåne vilket kanske har påverkat sömnen, själv så sov jag endast fyra timmar tisdag natt mot i dag onsdag. Har varit så trött på jobbet i dag att jag mått illa.
Men att jag endast sov så lite berodde inte på fullmånen utan att jag kollade på film och den slutade 23:40. Sen vaknade Julia vid 02 i natt och sen ringde väckarklockan som vanligt. Har köpt ny 20 tums cykel till Julia och i dag när hon och M cyklade till skolan ramlade hon och slog upp ena knäet. Det gick i alla fall ganska bra för henne som tur var. Nu har hon i alla fall en skoldag kvar och sen påsklov.

Inga kommentarer: