Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



fredag 11 oktober 2013

Fredags kväll

I kväll tänkte jag låta min onda mage prova ett gott Amarone vin för att se hur den gillar det. Vinet är riktigt gott och smakade bra till fläskfilé & potatisgratäng. Det kostar 159 kr på Systembolaget, vi gillade detta. Återstår att se hur min mage beter sig.
Min lilla/stora tjej Julia fick en mikrofon i dag som vi köpte på leksaks affären i centrum. 169 kr och hon har show för oss, hon både sjunger och är reporter som ställer frågor. :)
Tyvärr verkar hon ha ärvt min otroligt dåliga sångröst. :D men vad gör man inte för sina/sitt barn. Jo lyssnar och applåderar ändå. :)

Inga kommentarer: