Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



torsdag 13 mars 2014

Fint väder

Jag blir på så bra humör när det är fint väder och i dag har det varit underbart med sol. 
Ivan njöt på gräset efter att vi varit ut på promenad. Först gick vi med Julia som cyklade till skolan, sen på en powerwalk. 
Jag var och hälsade på pappa & mamma. Så skönt att han är hemma från sjukhuset. Men hans stackars arm, usch vad ont det lär göra. 
Jag trött och nöjd efter 1,5 mil på cykel och att jag tagit en del turf zoner. I morgon fredag och helg.. :)

Inga kommentarer: