Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



torsdag 21 november 2013

Grått..

Grått och blött ute, vilket medför otroligt mycket smuts inne och en smutsig hund.  Hoppas på lite mer kyla ute så det inte följer med så mycket smuts in. 

I morgon på min lediga fredag ska jag vara med i ishallen när Julia har skridskor i skolan. Sen blir det till att städa. 
På väg i bilen till jobbet och sista passet för denna vecka. Skönt att få vara ledig, sen ser jag fram emot Stockholm på lördag. :)

Inga kommentarer: