Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



tisdag 11 juni 2013

Uppehåll!!

Jag kommer att göra uppehåll med bloggen ett tag nu framöver. Så jag avslutar med lite bilder från veckan som gått. Som ni ser så är det otrolig kärlek mellan Julia och vår juvel Ivan. Julia är så fantastisk med honom och jag blir så stolt och rörd! 

Som alltid ha det bra & var rädda om varandra!







1 kommentar:

gammelmoster sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.