Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



söndag 26 december 2010

Annandag jul & ny arbetsvecka

Mårten hemma hos sina föräldrar och där var vi i går och åt julmat samt hade julklappsutdelning.
Julia på julaftons morgon här hemma där tomten varit under natten och lagt ett paket under granen. =) Eller om det var nissarna. Sen hem till mamma och pappa.

Här öppnar hon paket hos mamma och pappa där vi åt på julafton och tomten kom på besök. En lugn och trevlig julhelg med alldeles för mycket julmat. Nu i natt börjar en ny arbetsvecka och jag är förkyld och har lite feber så det känns lite jobbigt. I dag var jag ner och köpte födelsedags present till sambon som fyller år i morgon. Så då blir det väl lite kalas här hemma.
Hoppas ni har haft en skön och avkopplande jul och laddat batterierna för en ny arbetsvecka.
Trevlig söndag kväll...


Inga kommentarer: