Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



söndag 12 september 2010

Julias lilla kusin =)

Julia var något piggare i går på em och vi åkte till hennes farmor & farfar på ett riktigt kalas. Oj vad mycket och god mat vi fick. Så fick ju Julia träffa lilla Cornelia som blivit riktigt stor och Emma & Viktor. En jätte trevlig em och kväll. Tack! Sen när vi kom hem var det GP Speedway på tv och det skulle Julia se, jag orkade sitta med vid tv´n till 21.30 ungefär. Vid 22 var det oroväckande tyst i soffan och då när jag kom dit hade Julia somnat i soffan. :) Få se vad vi hittar på i dag men något skoj ska det väl kunna bli. Kunde inte motstå att lägga in dom här två korten på söta Cornelia. Hon är ju en riktig liten sötnos och så charmig.
Här på väg mot sin pappa i hallen hos Mona och Hasse. Underbara lilla Cornelia.
Trevlig söndag!

Inga kommentarer: