Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



onsdag 7 januari 2009

1 1/2 års kontroll med vaccinering

I dag återgick mamma till studierna efter lite ledigt, så jag har varit hemma med pappa. Jag gillar ju att diska så jag passade på att diska 1 timme. På em var vi alla 3 på min BVC kontroll och både Åsa(sköterskan) & Susanne(Läkaren) Sa att jag inte är riktigt som dom andra barnen som går på 18 månaders kontroll. Men med positiv mening, jag är numera 80,5 cm lång och väger 10,6 kg.

Dom menade att jag inte är så reserverad, jag pratade mycket berättade om Havre choklad att det är gott och sa en del annat oxå. Sprutan gjorde ont och jag kan tydligen få feber och utslag av den. I går var mammas farbror hit Jan (tandläkaren) han kollade mina tänder och jag har lika många tänder som barn har vid 2 1/2 år. Han var super snäll och jääätte lång.

Inga kommentarer: