Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



onsdag 24 september 2008

Lekt i Karlbergsparken

I dag har jag varit med mormor när mamma var i skolan och vi har varit i Karlbergsparken och lekt med Tuva hon är en månad äldre än mig och hennes mormor och gammel moster. Det var hur kul som helst. Sen gick vi på Corner för fika, lunch. Mormor köpte mos och köttbullar åt mig. Åt lite i alla fall, Tuvas mormor bjöd på gott mellis. Men det verkar inte finnas att köpa här, i alla fall inte på Willy´s eller Tempo. Kanske bara finns i större städer, mamma ska kolla på coop och Ica oxå. Tyvärr inget kort på mig och Tuva i hop så det här kortet får symbolisera hur trött jag var efter lek och lunch.

Inga kommentarer: