Välkomna

Den här bloggen skapade jag när Julia var liten för att släkt och vänner på andra orter skulle kunna följa hennes uppväxt och framsteg.

Nu handlar den om allt från mat, träning, att gå ner i vikt. Vår familj & tankar om allt mellan himmel och jord.

Vår familj består av mig A-K 42 år, min man M 36 år och vår dotter Julia 8 år samt Ivan vår Engelska springer spaniel.



måndag 9 juni 2008

Bajsat på pottan

I dag när mamma skulle till jobbet tog jag hennes nycklar och försökte övertala henne här tillsammans med Brum att stanna hemma med mig. Men det gick inte så jag var med pappa på fm och vi hade det bra. Sen när han skulle börja jobba fick jag åka till mormor & morfar. Då passade jag på att bajsa på pottan, mormor kan lära mig hon. :-)

Sen när jag var på apoteket med dom kom några äldre tanter fram och sa hej till mig, då passade jag på att skrämma dom med ett högt buuööö. Gissa om dom såg förvånade ut??

Inga kommentarer: